Saturday, December 26, 2009

timing is now~

yang betul adalah the time is now..
i know, i know..

vacationku di rumah sudah hampir sebulan..sudah semakin tamat ke penghujungnya..itu janji aku pada diri aku sebelum aku decide nak duduk lepak-lepak di rumah ini..dalam tak ada tempat untuk merempat dan tak ada kerja, aku tetap kena tinggalkan rumah ini juga..berpegang pada janji kan?

akak aku pun dah semakin sebok tanya bila nak turun kl..nak datang tak interview kerja semua tu..nampaknya tak lama lagi akau bakal jadi warga kl lagi..ada rezeki lebih nak jugak aku jadi warga sabah sarawak..lagi best kalau dapat kerja kat luar negara..tengok negara orang..rasai hidup di tempat 4 musin..huhu..aku ada impian rupanya..haha..

so, sebelum blog aku menjadi sepi kelak, jangan termuntah tengok entry yang bakal aku tulis nanti..banyak sangat ke apa ke..haha..yang penting aku kena start ucap selamat tinggal kat kehidupan yang tenang di rumah bersama pc ku ini..





   
so..dont miss me kay..

1 comments:

Anonymous said...

gd luck!