Thursday, December 3, 2009

drama sebabak..

drama..drama lagi..dan lagi-lagi drama...

adeh..

xlarat sebenarnye nak dealing ngan drama ni..xkira la drama swasta ke drama kerajaan ke..adush..itu la jadinye kalau dua family duduk sebumbung..banyak hati yang perlu dijaga, kata yang perlu dijaga..adoyaiiii...sampai bilakah akan terus begini..giler ah sape yang bley bertahan lama duduk banyak2 family dalam rumah yang sama..memang betullah apa yang ditunjukkan dalam cerita kat tv tu..ada yang tak puas hati..ada yang memendam rasa..ada yang janggal sepanjang masa..kesian kan..

hurm..nasib baiklah mak aku ni jenis yang baik ngan menantu pompuan dia..kalau  la dapat mak mertua yang kejam- menangis tak berlagu la hari-hari akak ipar tu agaknye..xdapat mak mertua kejam malangnye dapat plak dia adik ipar yang kejam..tu la sape suruh ko kawen ngan abang aku yang kejam tuh..huhu..terima je la kan..haha..

jahat sungguh aku ini..

rumah yang dulunya aman damai dan sunyi sepi, lampu pum selalu padam awal tetiba jadi macam rumah budak study..lambat baru padam lampu..riuh dah ngan suara budak..padahal budak keciknye ada sekor jek..pastu ada la yang tertiba-tiba termarah wife atau husband sendiri sebab anak orang lain..eyh, itu perkara baru..sebelum ni memang tak sempat nak tengok..hurm..menci la pulak..

hurm..hurm lagi..xlayak sebenarnye aku nak tulis menda2 kat atas ni..sebab internet kat rumah ni pun dia yang bayar..tapi sukati aku la nak tulis apa..asalkan hati aku puas,..bukan ada orang pun yang nak baca bebelan aku ni..

0 comments: