Thursday, December 10, 2009

dear RM 1500..

tahniah buat 25 orang rakanku yang berjaya dapat RM 1500 hasil dari claim baju after tauliah haritu..pada 17 lagi orang (termasuk aku) yang tak layak untuk mendapat wang claim tersebut, janganlah bersedih hati..mungkin bukan rezeki kita lagi untuk mendapatkan wang ganjaran tersebut...

tu la korang..orang suruh pergi MMR tu tak nak pergi..sombong..kan dah tak dapat wang claim RM 1500 tersebut...

snap!!!

rasa macam nak belasah diri sendiri pulak sebab buat statement kat atas tu..huhu..

yelah..rezeki dari TUHAN..mereka layak mendapatkannya- lagi pun diorang tak sombong seperti kita..taat setia pada perintah mereka untuk ke MMR tersebut..kalau kita pergi mesti kita pun dapat jugak wang tersebut..kan?.

huhu..terlukanya hati ku sebab tak dapat wang claim tersebut..tapi kan,tak tau la kenapa, hati aku seperti yakin menyatakan bahawa akan ada penyelamat kami (yang tak layak untuk claim pakaian istiadat tu) untuk memberi peluang kepada kami yang tak pergi MMR tu untuk memperoleh claim tersebuut dengan memproses resit kitorang...

hari tu masa last trening kat kd as pss aku ada gak pujuk-pujuk sorang member ni, mintak tolong proses kan urusan claim pakaian istiadat tu..tapi, yelakan, dah mintak tolong orang mestilah ada ganjaran sket kan..tapi tak kesah la tu..asalkan dapat..btol tak?even budak yang pergi mmr pun kena bayr hundred something as pelaburan- takkan kita bulat-bulat je dapat sribu setengah tu kan..

.yakin je la..kalau wang itu memang ditakdirkan untuk dimiliki oleh semua orang dalam intake kami- insyaallah akan dapat juga..

yang penting jangan berhenti berharap..

dan yang pasti- jangan lupa, dunia ini memang tak pernah adil..kan?..kan?..

so dear RM 1500 (or may be RM 1300),
kalau ada jodoh, bertemu la kita..

0 comments: