Monday, September 5, 2011

zero entry..

pernah korang jumpe budak kecik cute mute comel bangat dan sangat menawan hati yang membuatkan korang terfikir, apsal la dia lahir lambat sangat?..

aku ada..

pernah aku terfikir, apsal la kau lahir lambat 20 tahun?..

sebab kekadang  aku terasa sort of affection di situ..

kalau la dia lahir 20 tahun lebih awal, tanpa segan silu aku yang akan start dulu semuanya..sebab aku tau ada kimia di situ..cuma biologinya kurang..kerana 20 tahun itu adalah sangat jauh..proses evolusi pun sudah jauh berkembang..dari satu garisan lurus dah jadi bengkang bengkok..

jadinya?..

kalaulah ada dia versi dewasa..yang lahir 20 tahun lebih awal dari usia dia sekarang..kerana oh usia..aku tak mau jadi pedobear, atau dengan lebih sopan pedoswan..urghhh...nak termunt di buatnya...

0 comments: