Sunday, September 25, 2011

2 ahli baru..

went to uptown kajang dan akakku-si-tiz zakiah-look-alike itu terbeli 2 ekor hamster yang bulat..

bukan aku yang beli..akak aku..

total semua sekali rm 88 termasuk cage rm40 (lengkap ngan roda mainan, gelongsor, rumah kecil, bekas minuman n makanan), hamster 2 ekor rm 30, serbuk kayu rm 8, shampoo rm 10,dan free 2 item mixed food worth rm 10 dan vitamin worth rm5..

aku rasa worth it kot since aku xkeluar duit pun dalam proses jual beli ni..tapi aku tau aku la care taker dua benda bulat ni kelak..since dah ada hamster chance untuk bela kucing adalah 0%..nampaknya jodoh aku ngan kucing tak sampai lagi..xpe la labu..mana tau dah tua nanti kalau xde benda nak buat aku jadi penternak kucing yang berjaya pulak kan..

so, no pictures today..malas nak edit, malas nak upload..tengah curi tulang dari buat assignment budak pjj..haha...

by the way kalau terasa nak beli arnab ataupun hamster, boleh la berkunjung ke, uptown- err..ke down town eh?...yang kat area ekonsave kat kajang tu..yang ada pokok berlampu ala-ala i city..banyak hamster comel-comel kat situ, arnab pun comel juga, yang tukang jual dia pun comel juge..servis pun tip top juga..

huhu..siap promote..dia kat kalau jaga elok-elok boleh sampai 7 tahun hamster ni boleh hidup, kalau lebih 4 tahun tu kira bonus jugak la..well,, hopefully lama la bebudak tu hidup di bawah jagaan kitorang..huhu..

0 comments: