Monday, September 19, 2011

friend request..

berkenaan status facebook aku..

nak add orang pon takut..

ahaha..aku rasa macam, macam..macam..macam..macam apetah..rasa geli gila..atau si gila yang geli?..ntah..ntah..ntah lagi..

tunggu la bulan depat kot..awal sangat neh..

selalu gak aku terfikir, kalau kita add orang kat fb, then orang tu kekadang bekas rakan sekerja ke, kawan kepada kawan kita ke, atau kawan kepada adik beradik kita ke yang khususnya berlainan jantina dengan kita, agak-agaknya apa yang akan dia fikir ye?

ada sedikit curious disitu..adakah dia akan dianggap diri dia sedang di flirt? atau terasa, perlu ke aku accept friend request tu? adakah dia akan memperlekehkan request tersebut?

bagi aku, kalau kawan adik aku ada add aku, aku accept..pastu  remove..accept sebab nak jaga hati, remove sebab rasa tak perlu ada dalam friend list..dah la tak kenal, komunikasi pon xdek..remove saja la solutionnya..

kalau bekas rakan sekerja..setakat ni banyak bekas rakan sekerja yang aku dah remove, sebab tak ada kepentingan..contact pon x..kalau dia orang add pon, aku akan buat benda yang sama kat atas...

so, adakah perkara yang sama akan berlaku kalau aku add orang yang--owh..fikir-fikir balik, iye kot..buat apa aku nak add orang yang bukan kawan..kenal pon x..xde kepentingan kot..

ah..banyak sangat kot..

biar la..xpaya la nak add add pon kan..tercalar ego i kalau request kena reject..tengok la nnt..buat solat istikharah dulu yer..(POYO!!!)..

0 comments: