Thursday, September 15, 2011

chubby is lovely..(???)

mood aku memang tengah rebell kat ofis..sengaja aku tarik kabel kuning ni dan terus cucuk kat letop..hasilnya- happiness!!

ok..alamak..

aku baru nak start menulis, akak aku sampai lak..k la..nak balik dulu..kat umah baru sambung,,

update..

aku rasa malas nak sambung entry ni..sambung lain kali boleh?

ok lah..aku benci entry yang bersambung-sambung..aku ringkaskan..aku mau kurus..aku nak kurus macam tahun 2010 dulu..kurus dan kurus tanpa gemuk..walau aku selalu fikir chubby ni lovely sedap nak  cucuk cucuk lemak kat lengan, perut, mahu pun peha, tapi aku tau, aku tak menarik bila gemok macam ni..

argh!..semua sebab akak aku punya pasal..dia boleh la, kurus ke, chubby ke, tetap menarik..aku lak makin gemuk makin buruk..konfiden pun tadek..

bila kurus, at least ada la sikit rasa konfiden nak jalan depan orang..bila gemok, peha bergesel, badan jadi berat, nak kaver perut satu hal- aish ..banyak benda nak pikir...

ni yang rasa macam nak makan ati ni..ok2..proses mengurus dengan gembira..aku akan cuba..

yang penting mission bulan puasa aku dulu fail..tak pe..cuba lagi..lagi dan lagi..ada 13 kilo aku nak buang ni untuk capai berat yang aku idamkan..

well, chubby is ain;t lovely for me..dah..aku nak gi buat exercise cycling..bagi kurus sket peha neh...wish me luck- kata ku kepada diri sendiri...

selamat hari penubuhan malaysia by the way..aku cintakan cuti..sekian entry kali ini...

0 comments: