Monday, November 23, 2009

yatta!!

finally..

finally aku suksess suda untuk get over orang y dah 2 tahun aku stuck with..xboley mau blame kepala otak aku ini..sebabnye yang buat aku stuck dengan dia dalah emosi aku..perasaan, perasaan yang degil..walau pun otak aku yang rational ni cakap dia lgsg x wort it untuk di admire, tapi hati dan perasaan ku yang dungu ini masih degil..

xmahu melepaskan perasaan ni atas dasar..err...dasar apa ye?..entahla..pikir2 balik, why on earth did i stuck ngan dia?..sedang kan obviously antara aku dan dia adalah sesuatu yang sangat2 mustahil untuk berlaku..dia tu kerak bumi..mungkin lapisan mental bumi..sedangkan aku kat lapisan ionosfera atau lapisan yang paling tinggi kat muka bumi ni which aku x ingat apa nama lapisan tu...

klaka kan hidup aku?..adoi yai..stuck kat orang yang salah..terlalu lalu salah..ni perasaan dan emosi yang punya pasal..otak aku pun salah jugak sebb tak pandai nak kawal  emosi dan perasaan nih..last2 kesian kat diri aku ni...

tapi bila dah tersedar ke alam yang nyata..baru lah rasa lega yang amat..dalam masa tak sampai sebulan aku dah berjaya cari cinta aku..cinta untuk diri sendiri..aku lupa aku kena sayang diri aku lebih dari aku sayang orang yang tak sayang aku..kenapa nak sayang orang yang belum tentu sayang kat aku sedangkan aku punya ramai lagi yang sayang aku which is aku sendiri pun tak tau ade ke tak- selain famili aku...

then tetibe rasa pity kat siri sendiri sebab menolak orang lan demi perasaan sayang aku yang tak berasas tu..soooooo pathetic..dan kemudian sengaja aku mencipta alasan kenapa orang ni x seswai dengan aku..kenapa aku xbley go on dengan orang tu..sedangkan aku sendiri yang ter trap dengan perasaan yang aku cipta sendiri..

pity me..tapi sekarang bukan masanya nak kesali masa lalu..hidup kena terus kan..orang lain dah move on..tak kan aku masih mau stuck kat tempat lama ni..kenangan tu biar jadi kenangan..memang kenangan memang seronok untuk dikenang..tapi bila dah terlalu asyik di kenang- takut tak ada ruang untuk masa depan...

biarpun masa depan bukan dapat di lihat oleh kita- tapi kita masih mampu merancangnya..kan2..

ok..

move on..xmau pikir lagi dah..nak buat terus..bukak ladang lada...sape mau lada kecik meh boleh order kat aku nanti ok..lalala~

gambate rosss!!!

0 comments: