Tuesday, November 10, 2009

mimpi..

tadi tdo disiang hari..tetibe terjaga..bile terjaga ni teringat lak kat mimpi tadi..sejak akhir2 ni banyak sangat mimpi yang datang singgah dalam tidur...

walaupun aku tak berapa nak percaya sangat akan mimpi dan apa relatednye ia dengan kehidupan seharian ni, aku tetap nak tau apa maksud mimpi aku tuh..sebab mimpi ni bukan sekali dua aku dapat..so secara tak langsungnye jari jemari ini pun menaip dengan laju di laptop, google kan tajuk mimpi aku tadi...

dan pap!!...keluar lah banyak website yang menceritakan tentang tafsir2 mimpi..bukak..kliik kklik dan klik..akhirnye aku jumpe jawapan..kebanyakan jawapan yang diberi adalah lebih kurang sama..which mean rezeki nak datang..

betol ke rezeki nak datang???..tapi kenapa dalam mimpi tu aku rasa scary semacam??..adoyai..ntah la..itu la..nak kata percaya tu- takde la nak percaya sangat..kalau nak deny pon xde la ponint juge...

tengok la life aku dalam beberapa masa akan datang ni..insya allha kalau rezeki tu mau dtg- ada la dia kan?

huhu...

mau tdo..sok mau test komputer untuk amek lesen..aritu nak amek pending lak sebab g kursus kat kdsi..hope lulus...harap2 sangat3..sok nak baca lagi satu raound..biar melekat semua kat kepala otak neh..huhu..

ok..cio...

0 comments: