Sunday, November 29, 2009

aidiladha..



slamat hari raye haji pada semua yang menyambut dan bakal menyambutnya..

gambar tu aku google dan itu adalah first gambar yang keluar..terus save dan upload ke post ni..malas mau cari gambar jauh2..kan..

raya haji kali ni aku berjaya mengadakan diri kat rumah seperti yang di janjikan..walaupun kakak sulung aku xde kat rumah and abang aku yang first tak ada kat rumah- still- raya is still raya..

raya kali ni memang luar biasa dari raya2 sebelum ni..jap..raya tahun lepas aku tak ada sebab training kat lumut..ok2..back to story..raya tahun ni a lil bit different yang boleh dilihat pada mata kasar dan juga pada mata hati..

banyak drama...

drama swasta..kekeluargaan..blablabla..apa yang buat aku seronok?..tentulah adik beradik aku..kami berempat dan abang-aku-yang-dah-tak-patut-join-kitorang-kalau-diukur-dari-segi-usia-tapi-ngam-satu-kepala....yang lain??..parents??..abang dan kakak ku yang first tu??..ya..itu lah drama,yang bakal diceritakan dalam post yang lain..

huhu..

ape2hal pon..slamat ari raya aji..pada sapa yang tak balik sebab kerja atau study atau training- korang rugi satu hari yang mulia untuk di celebrate bersama femly..pada yang tak mau balik- korang sangat rugi..pada yang sedang menunaikan haji- selamat mengerjakan haji dan selamat pulang ke tanah air..moga2 dapat haji yang mabrur hendaknya...

type off..


0 comments: