Thursday, November 6, 2008

new watak...

Welcome to L11, blok kekanak riang yang luar biasa keriangannye..

Khas buat tetamu yang tak diundang tapi sangat di alu-alukan kehadirannye dalam kehidupan kitorang semua espesially bebudak aras 1 yang rata2nye pencinta makhluk sejenisnye...

well, tanpe banyak membebel dan tanpe perlu terus menekan keyboard, meh aku introduce budak bertuah yang dah berjaye menceriakan hidup kitorang yang separa cacat disebabkan minggu exam...huhu...







Introducing himself......





haha..still mystery..

merenung di luar jendela..(habis luggage aku jadik mangsa)..

sekodeng...\(*_^)/

tgh blasah langsir y xbekerjasama semasa sesi sekodeng...

huhu..terkantoi suda...

usha orang tgh jemur kain...

layan..

dah puas usha..


layan kan aje la budak seko ni..


setelah selesai sesi sekodeng...

cute giler..rase cam nak goreng2 jek budak ni..

serius giler...pk nak buat ape after ni...


dan inilah keputusan nye..tido siang..ZZZzzz....
lokasi: bawah meja aku yang dialas ngan towel buruk aku..huhu...
kitorang pun xsure dari mana kucing ni datang..tibe2 jek turun dari aras atas..ade orang cakap ni kucing belaan orang lain..jalan2 ikut ntah sape ntah balik blok pastu kne pegang2 ngan bebudak ni terus stay kat sini..
baru je 1 hari setengah kat sini..
tu yang tetiba aku ngan nad smalam kuar g 7-E g beli makanan kucing..itupunsetelah dipaksa rela oleh cik umai kite tu..
tapi...
urm..
biasalah..benda comel..ramai jek yang nak tunjuk pakar tentang bela2 haiwan ternakan eh..silap haiwan belaan ni..tak pe la..xkisah le tu..asalkan xde yang sampai gadoh2 masam muke sudah..nama pun bawa keceriaan kan..huhu..
but as for me...we need some break..rite..
layan kan je la..
lupe nak gitau..nama budak tu A.B.U...refer kat bulu dia yang kaler kelabu tuh...
so..next time aku akan update apa2 kalau ader citer pasal abu tu k..

0 comments: