Tuesday, November 18, 2008

re-evaluate...

aku xrasa aku perlukan proses ni sekarang..dan sampai bila2..sebab aku dah decided..dah tegar kan hati..dah set dalam minda..dah tanamkan dalam jiwa..agar perasaan keanak-anakan itu biar pudar terus..

still..sayang sebagai sahabat masih ada..sahabat mungkin sudah terlalu agung untuk aku gelarkan pada dia..cukuplah sebagai kawan..kawan yang tak pernah mengerti dan biar saja terus menjadi kawan yang tak perlu di ertikan..

maaf ya, pengaruh tulisan Faisal Tehrani dah mula terbawa-bawa dalam gaya penulisan aku...

ini tentang perasaan..yang di sangkal dan di deny setiap kali mahu difikirkan..ini tentang perasaan..yang mahu dilupakan terus dari sudut hati..

sudah aku gali sedalam-dalamnya di hati ini, agar bila dikambus, perasaan itu tak kan menjelma lagi..biar tiada ruang untuk ia singgah di hati ini lagi..kerana, perasaan itu bukan untuk hatiku..dan dia dan aku tidak tercipta untuk masing-masing...

p/s: ntah pape je yang aku merepek pagi2 buta nih..

1 comments:

Anonymous said...

siot je ayat....
wei mak cik oh x mau story ngan aku...
dalam diam2 upanya....
hehe....percaya lah pada takdir...
bl bnd tu dtg kau pasti x jangka....