Saturday, January 15, 2011

pernah tak jumpa orang yang tak kesah sangat gaji berapa asal kan dapat cuti sabtu ahad n cuti public holiday?

kerja shift 24 jam memang ngeri..tambah lagi dengan 6 hari seminggu..tambah lagi tak dapat cuti sabtu dan ahad..tambah-tambah lagi tak dapat cuti public holiday..gaji?..haha..gelak jela..

sampai aku lupa yang aku ni orang..haha..gelak lagi...

ntah la..sabar kot..tabah kot..entah lagi dan lagi..dan lagi dan lagi dan lagi dan lagi..

merepek meraban..untuk qila, berani ko x letak ruang komen kat blog ko..aku baru je nak komen yang ko bakal dapat keter baruu...congratesss in advance k...

kalau kau rasa nak buat akaun saving yang banyak benefit kontek aku k..tak rugi ape pun, just saving ok...haha..

aku melalut lagi..

p/s: nak kawan baik balik dengan heels..haha...

3 comments:

Nona*maNis said...

akaun saving pe weh?

r.o.x.e said...
This comment has been removed by the author.
r.o.x.e said...

ambank punya akaun..xyah buat loan bagai..akaun simpanan untuk masa tua..sambil kau mnyimpan ada bagi dividen sekali, dan dalam masa yang sama provide service skali eg insurance..bayar fix tiap2 bulan..