Wednesday, December 15, 2010

pervert~

aku memang suka lelaki pervert ni..lelaki yang suka jeling jeling sambil senyum senyum miang..bila orang tak bagi respon dia ingat kita jual mahal, konon nak mark up harga..lepas tu anggap satu cabaran untuk tackle orang yang buat jualan mahal ni..aku memang suka bila jumpa orang macam tu..

lepas tu hari hari tayang muka dengan harapan kita boleh jatuh rindu bila dia tak datang satu hari..wah, itu part paling best..datang tanya dah makan belum, kalau belum boley i blanje- kata dia..owh, yang itu part yang aku suka juga..bab bab makan free ni memang paling aku gemar..maklum la orang miskin gaji kecik macam aku ni mana lepas nak makan tengah hari..rezeki betul...

aku pun suka juga bila time tengah buat kerja dia tiba-tiba pandang pandang sambil imagine yang entah apa apa dalam kepala otak dia sambil tersenyum sumbing..kacak sungguh la masa tu kan..paling aku suka part bila dia tanya mana aku bila time aku tak de pada staff lain..caring nye...

aku harap sangat hubungan macam ni kekal sampai bila bila..biarlah dia ada girlfriend ke, tunang ke waima isteri sekali pun, asalkan aku tak rugi..betol tak?

......

haha..nasib baik tak jadi kat aku..sian kau kakak sebab kena usha ngan lelaki cenggitu..cam tah pape tah..

2 comments:

akki said...

siot je....igt kamu...:)

r.o.x.e said...

aku tak hot..tak kan aku kot..