Sunday, December 26, 2010

heart broken-- deeply hurt..

kau tahu macam mana rasanya bila rasa patah hati, macam putus cinta?

aku baru tahu..aku baru rasa, dan aku sedan alaminya..entah sampai bila aku pun tak pasti..yang peliknya rasa ni bukan dirasa sebab kan satu entiti yang bergelar manusia..bukan dengan orang, bukan dengan sesiapa..akak aku cakap macam ni la rasa putus cinta..rasa macam tak ada reason untuk hidup, tak tahu apa yang akan terjadi esok, tak tahu apa nak buat esok, rasa kehilangan yang amat sangat..

dan percaya tak kalau aku cakap yang sesungguhnya cinta pertama aku adalah pada bangunan- and to be exact adalah sebuah rumah- which is rumah sewa yang dah setahun lebih aku berdiam kat sini..terlalu banyak memori kat situ..dan paling buat hati ni lebih terluka bila tempat baru yang harus dihuni selepas ini adalah suck, suck and totally suck...

aku rindukan kedamaian dan keharmonian tempat tinggal lama ku tu..aku rindukan keselamatan yang ada kat situ, aku sangat cintakan rumah lama aku itu..nak turun pergi 7 E pukul 2-3 pagi pun tak ada hal..tak ada rasa takut langsung..pastu boleh gamble je lepak kat taman permaian kat sana sampai 3-4 pagi tanpa rasa risau..dengan security guard nya yang paling berbudi bahasa pernah aku jumpa..tempat yang bersih- selesa-aman dan tenteram..mana lagi aku nak rasa tempat macam tu lagi???

dan owner yang serious shit moron tu if and only if dia bagi masa yang lebih lama untuk halau kitorang dari rumah sewa tu pun, hati ni mungkin tak terluka sangat..at least boleh cari rumah baru kat kawasan tu jugak - other than living kat tempat yang macam neraka dunia (sorry to say- aku sangat2 tak suka tempat ni, and never will) ni..

mood sangat tak elok..sangat-sangat tak elok..kalau la ini perasaan sebenar putus cinta- then aku tak nak rasa perasaan ni lagi..damn it la kan...dan aku rasa feeling ni will get better if and only if aku dapat balik stay kat area2 rumah aku dulu..

so, misi mencari rumah sewa baru di kawasan lama..

0 comments: