Saturday, December 4, 2010

enough is enough~

its not like i cant forget em, its just me, the one who dont want to forget em all this time..dont wanna let go..refuse to forget everything happened which obviously its only a few pieces in the chapter of my life..

baiklah jika begitu..

betapa stalkernya diri aku ni bila sanggup google nama orang dan cari apa-apa info mengenai orang tersebut..dan hasilnya- aku sendiri yang terluka..sob3..sedih..namun jauh dari sentap..aku pun macam tak ada apa rasa sangat..tapi aku bertekad nak lupakan segala-galanya tentang perkara yang dah lepas lepas tu..

selama ni aku rasa macam sayang sangat nak lupakan segala yang pernah berlaku dalam hidup aku ni..beberapa peristiwa menarik, cam chumill, terasa seperti indah, yang mana mampu buat aku tersenyum sorang-seorang bila teringat balik..

tapi setelah melihat hasil pencarian tersebut- aku rasa, tak perlu kot aku hidup dalam kenangan..seperti mana yang aku buat selama lebih kurang 2 bulan ni...tak perlu dan tak patut...

mungkin aku akan jadi bosan sebab tak ada benda yang sesak-sesak otak lepas ni, tapi- aku rasa worth it..youth memang kejam..aku tak dapat pun rasa keremajaan macam orang lain..sedar-sedar dah dewasa..itulah- asyik sangat dengan dunia sendiri masa zaman muda-muda dulu..nak sangat jadi anything but ordinary..tak dapek la den nak nolong..

walau bunyi macam menyesal, memang ada sikit pun, tapi tak apalah..mungkin life aku akan menjadi lebih menarik lepas ni..so, haruslah lupakan semua yang tak seronok yang sudah berlalu...maka yang seronok akan sampai...

finally, after 2 bulan, akhirnya aku berjaya menekadkan diri untuk let go segala rasa tersebut..

hehe..wish me luck~

0 comments: