Friday, October 24, 2008

ok..

baru je lepas tengok movie SEPI..bagi aku kalau nak compare antara sepi ngan cerita i'm not single aku bagi rate 4.8/5 untuk sepi dan 2.2/5 untuk i'm not single...kenapa?..tengok la dulu dua2 cerita tu, barulah boleh faham kenapa aku cakap camtu...

kalau tak pikir nak jaga air muka, dah lama aku melalak gile2 masa aku tengok sepi tadi..nasib la rumate ader kat blakang ni..kalau tak memang banyak la tissue kat depan aku basah..siap boleh diperah lagi...malu la i kalau nangis depan orang..huhu...

terasa tersentuh bila tengok setiap kisah dalam cerita tu..betul lah..realtinya, tak kan ada semua cerita yang akan berakhir dengan pengakhiran yang gembira..tak semua akan jadi happily ever after..tapi dalam masa yang sama tak mustahil untuk kita achieve apa yang kita nak..

dalam sekelip mata segalanya boleh berubah..kadang-kadang prinsip yang kita pegang sepanjang kita hidup boleh berubah sesaat saja bila kita bertemu dengan orang lain..tanpa kita sedari prinsip yang kita pegang boleh goyah..kita jadi berubah..itu lah realiti..kita tak mampu nak halang...

well...
ntah la kan...

rasa macam nak tulis lagi..tapi hati macam tak nak plak...

enuff for today..

0 comments: