Tuesday, October 21, 2008

curious..

agak terkejut bila tiba-tiba dia masuk dalam bilik dengan tergesa-gesa pada petang tu..apa yang pelik ye?..aku terpikir-pikir..farah ngan ida dah berpandangan antara satu sama lain..mungkin berfikir jugak..tiba-tiba dia terus keluar..kali ni dengan memakai jeans dan t shirt seperti biasa..apa yang pelik sangat..dia memang dah tak duduk bilik sangat pun sejak akhir-akhir ni..panasss sangat kot...

bila pikir-pikir balik, baru lah aku teringat..tadi dia pakai t shirt yang sangat besarlah adanya..labuh sampai hampir ke paras lutut..dipadan kan dengan seluar PT..ish..dari mana pulak budak ni pakai baju macam tu..kat luar memang hujan..mungkin baju kurung dia basah..itu aku paham..tapi soalannya mana dia boleh dapat baju tu?..

yang penting baju tu bukan milik dia..

entah la..malas nak pikir...

tapi tiba-tiba terpikir balik sebab tadi aku jemur baju kat ampaian..sidai sebelah baju-baju dia..eyh..cam pelik..tak pelik la bila nampak t shirt kuning tu..tapi pelik bila nampak seluar khakis yang dijemur kat situ..well, bila di perhati..sah-sah la bukan dia punye jugak..sebab bukan saiz dia..panjang sangat ke kaki dia nak pakai seluar panjang macam tu?

aku pun bisik2 guna bahasa isyarat ngan farah..masa tu aku kat ampaian, farah kat bilik dia..dia cakap dia nmpk minah tu basuh seluar tu...aku pun..hurm..berani sungguh jemur baju lelaki kat public..bukan xpernah dia basuh baju laki dia tu..tapi kali ni..sangat mencurigakan...

hurm..lantak ko lah..aku pun malasa nak ambil pot pasal kau..pepandai la jaga diri..kat sini tak de sesapa nak jaga ko..ko la yang kena bertanggungjawab atas L.I.F.E ko sendiri..ko pun memang tak perlukan kitorang pon kan...

tunggu dan lihat je la..

0 comments: