Monday, October 20, 2008

akhirnye..
hari ni berjaye jugak aku menggagahkan diri melangkah ke lab phytoplankton untuk meneruskan aktiviti mencari objek2 halus dengan bantuan mikroskop..setelah hampir seminggu aku meng'invisible'kan diri aku, akhirnye aku muncul..walaupun cuma satu slide jek yang aku observed at least projek aku still berjalan gak la..huhu..

tak de la lama sangat pon..dalam satu jam lebey jek nak tengok satu slide tuh..tapi cam penat la nak kira ngan identified benda2 halus tu..tetekan rasanya buat benda tu..hurm..nak buat macam mana kan..terpaksalah bertahan..hope bley dapat A la atas susah payah aku selama ni..uhuks..

balik jek hujan..nasib baik tak hujan lebat sangat..tunggu bas merah agak lambat la sebab banyak bas RST..terasa macam diri terabai la plak kan..huhu..

balik bilik, pas semayang, main tenet jap, terus naik kati..ingat nak tdo kejap jek..tak budget la plak sampai kul 6lbey..hujan punya pasal..tido pon rasa nyenyak semacam jek..
siap mimpi plak tu..kalau mimpi yang best2 tak pe la gak..ni mimpi lelaki jahanam dengan awek dia tu..kalau boley dedua pun aku nak get rid dari bumi ni..tak ingin aku nak bernafas guna udara yang sama ngan dorang..eventhough awek dia used to be my bestfriend satu masa dulu, aku xkan bagi muka dah..

sebab dia la punca kenapa friendship kitorang huru hara..nyampah tol mimpi tadi..dah spoil mood aku sekejap..

dah la..better get going now..nak baca apa yang patot..lusa de kuiz..sok malam ade kelas ganti lak..malas nye..

tak pe..

gambate-ne~

0 comments: