Wednesday, September 8, 2010

will never hve tje tittle~

kau tau perasaan lepas bebas bak burung berterbangan di angkasaraya?..kau tau apa perasaan lega dan tenang setenang air di kali? kau tau apa perasaan gembira tak bertepi?

tau kah? pernah rasakah?

aku akui beberapa hari yang lepas aku sangat stress, mengalami depresi yang maha dashyat..setiap kali berfikir dan terfikir, ada saja tragedi yang berlaku..rasa macam nak frozen kan otak ni dari terus berfikir..nak tenang seketika..

dan akhirnya semalam, selepas tempoh 5 hari berfikir dan menimbang tara keputusan diri dan sebab akibat dan natijahnya akibat keputusan aku ni, sebaik kaki melangkah keluar dari lif, menuruni anak tangga semua house- hati rasa lapang..pundak terasa ringan..

rasa bebas..rasa lega..walau pada mulanya agak berat kaki untuk melangkah pergi- jauh dari lubuk hati ni, rasa nyaman yang amat sangat..dan saat tu aku percaya, aku dah buat satu keputusan yang betul..selama tempoh tersebut, aku tak pernah rasa aman yang sebegini..betul, tak tipu..

aku tak tipu diri sendiri dan sesiapa juge..walau ada sesuatu yang tertinggal kat tempat tu, tapi apa yang aku tinggalkan tu tak tertanding dengan rasa yang aku rasa saat tu.. faham kan?..orang yang paling faham perasaan aku sekarang ni adalah orang yang pernah alami perkara yang sama macam aku sebelum ni..

walaupun lepas ni pening nak start over new life pulak, tapi sendiri pilih jalan ni, sendiri kena redha la kan?..huhu..bertabah cik ross!!

- oke..skang aku nak teruskan plan nak bela binatang peliharaan dan nama dia dah fix- aie, chumill kan?..cik aie, saye x kan lupekan plan untuk membela awak, oke??

0 comments: