Sunday, May 24, 2009

update tooo..

kekanak y len sumer g shore leave..eyh btol ke terms tersebut?..ntah..aku main bantai jek..dalam bahasa omputeh nye adalah outing..cam masa skolah kat hostel dulu..kluar hujung minggu..buat la apa yang patot..release tension g men bowling ke, karaoke ke, tengok wayang ke shopping ke..suka ati la nak buat pa pun..

tapi aku lepak jek kat KDSP neh since malash giler nak kuar..xtau naper..maybe internet ni jadi tarikan utama untuk aku melekat kat depan laptop ecah neyh..serius malas giler...tadi aku ada la selak2 page blog2 bebudak neh..naik gak la bulu roma ni bila terbacakan isu-isu berat yang dorang utara kan..

haha..jauh betul pemikiran dorang dah..bahasa pun memang skema giler..aku baca pun dah cam style Faisal Teharani punye novel..huhu..ntah la..tapi bagi aku, aku lagi selesa guna bahasa pasar campur rojak yang ntah pape neh..cam seronok..dulu ada gak try tulis dalam english..alah..ikut mood je la...

masuk hari ni dah masuk 7 hari aku terperuk dalam KD ni..muka pun dah berubah warna..memang tak boleh nak describe la kehitaman diri ini..bayangkan, ini baru seminggu men2 bola, kawad sumer tu..itu pun ada break..belum lagi trening kawad kat UTM tu..mau rentung muka aku..tak cun ar gini weyh..

sun burn kalau nak ilang senang tak apa..alahai..sedeynye comm ball karang pakai baju mahal2 dengan muka yang sama kaler ngan skirt mess kit tersebut..camne nak ilangkan sunburn weyh?ada petua tak?..haha..kalau boleh nak ilang kan sunburn selama sebulan tu dalam tempoh sau malam je boleyh?ke nk buat surgery jek?..tukar kulit muka dengan kulit yang lagi cerah?..beskan idea tu?

macam tak aci jugak la member2 len pegi comm ball tersebut dengan wajah yang berseri2 macam baru lepas buat spa, pastu yang kitorang g full ni kena g dengan wajah yang hitam berkilat..sob2..ilang seri..tu la..sape suruh pergi full..kan dah hitam..tapi xbley ke buat comm bal tu sebulan after tauliah?sempat gak kulit muka ni nak recover dari sun burn sket2..haha..ngarut lbey plak..

citer pasal comm ball lagi..mesti ada je yang curious siapakah lelaki malang yang akan aku seret untuk di jadikan partner aku untuk dinner tu karang...hahaha..korang berteka-teki la sndiri..saya bukan baik sangat pun nak bagi tau direct..huuhu..

syarat mau jadi partner dinner aku senang jek..comel + jangan banyak cakap sangat..sebab aku ni cepat rimas dengan orang banyak cakap neh..huhu..elok la..aku x banyak cakap, partner pon x banyak cakap- ha, memang elok..tugas dia makan jek..abes citer..

huhu..

aritu kan aku ader ati nak amek DPLI kan..tapi at last aku tak mohon pon..sebab xbli no unik ID dia kat BSN..sebab aritu aku nak g bli akak bank tu kata no ID tu tak jual lagi..dia suh datang esok lak..esoknye plak aku ada viva..tgh giler2 cacat nak viva tu langsung aku terus lupa nak g beli..last2 xbli langsong..haha..

lantak ko la ross..asal ko bahagia...

hurm..apa aje la aku nak bebelkan lagi..tangan tengah rajin giler nak menaip neh..cakap pasal tangan yang rajin, ada baiknya aku g shine kasut white cut skang..tapi....saya xrajin..saya malas sekarang nak shine kasut...

hurm..dah la..stop dulu..rajen sambung balik..

0 comments: