Monday, May 16, 2011

si kacak dan jersi no 17..

what a package~

aku x tau ape korang punya description bagi kacak..bagi aku kacak adalah kacak di mata aku..dan biasanya bila aku kata kacak, semua orang akan turut bersetuju..ini menunjukkan taste aku yang sangat average dan tiada uniknya berbanding orang sekeliling aku..

yang penting bukan masculine, more to metrosexual, yang cerah-cerah gaya cam budak perempuan yang trying so hard to be a man, walhal dia adalah true man..dan kacak bagi aku adalah more to comel- handsome jauh sekali..

dan biasanya, makin kau tetapkan ciri orang yang kau suka tengok, makin berbeza ciri yang akan kau jumpa..jadi, ingin aku tegaskan, berangan itu memang tak salah..salahnya bila tak reti nak bezakan antara realiti dengan fantasi..so, mari teruskan angan-angan itu..

ok..ape pointnye tajuk post aku kali ni..

no 17, adalah nombor peberet aku sejak dolu2 lagi..sejak mak aku tak jumpa abah aku lagi aku dah suka nombor ni..each pasword yang requires number memang akan aku letak nombor ni kat hujung password aku yang biasa..bagi aku 17 adalah lucky number aku..( yang sebenanrnya sebab aku lahir pada hari ke 17 dalam bulan aku lahir jek)..

ia adalah sesuatu yang menarik perhatian aku bagi si pemakai jersi no 17..lagi lagi kalau dia memang memiliki wajah persis lelaki yang cantik..

sebab tu la bila aku tengok running man tadi keterujaan aku tiba tiba sampai ke excited state..

skang ni tengah tengok kelantan lawan selangor..skali kapten slangor jersi no 17 da...haha..sib bek ko x berapa nak comel sangat di mata aku..soong ki~

0 comments: