Friday, October 22, 2010

no update- just writing therapy ~

aku duk kat cc ni dah macam kat mana ntah dengar lagu yang macam-macam..at least better than dengar bunyi tembak-tembak orang main game ke apa-apa ntah...

tu baru intro...

dapat lagi invitation suh g interview untuk customer service executive position in contact centre..kenapa eh?..layaknya aku untuk kerja yang sebegitu sajakah?..dalam banyak-banyak tempat yang aku apply apahal benda yang aku tak apply tu je yang nak offer aku duit- mestilah setelah berpenat lelah layar manusia yang kuat royannya..

terbaca status facebook member aku dulu yang kerja tukang masak kat hotel kat genting..sekarang ni kerja kat maybank contact centre..dia seorang yang sangat jarang mengeluh pasal kerja..sebab bagi dia kerja tu sumber rezeki dia..plus plus ibadah dan segala bagai yang anda fikirkan sekarang ni..tapi hari ni dia mengeluh..

dia cakap dia rindukan suasana kerja masa kat hotel dulu..biar penat mana pun dia kerja dan gaji tak berapa nak besar berbandinng sekarang- at least ada orang appreciate apa yang dia buat..rakan sekerja, customer dan dia boleh rasa puas hati atas apa yang dia buat masa tu..dan seperti biasa ade je la komen2 membina yang dia dapat yang mana aku malas nak baca n tulis balik kat sini..

kerja kat contact centre- ada ke orang nak appreciate..tak habis kena maki..nak mintak compliment pun payah nak bagi..ye, saya faham perasaan tu..dan sampai saat ni aku masih lagi kagum dengan orang yang mampu bertahan kerja kat contact centre kat mana-mana kat seluruh dunia ni..saya tak setabah anda..huhu..

dan sekarang ini..nothing much to say..

writing therapy saje..no update, no nothing..just writing theraphy~

0 comments: