Sunday, October 31, 2010

aku benci bila..

giving up..
rasa macam dah tak ada tempat untuk aku kat dunia ni..
even diri aku sendiri pun dah start benci dengan diri sendiri..(wtw?)

aku benci bila plan tak jadi..
aku benci bila aku over estimate kebolehan diri aku..
aku benci bila aku tak mampu nak buat apa yang aku fikirkan aku boleh..
aku benci bila jadi looser macam ni..
aku benci bila selalu bergantung pada orang lain..
aku benci bila lepaskan peluang sebab rasa peluang tu bukan untuk aku tanpa cuba dulu..
aku benci bila rasa macam ni..
aku benci bila orang dah start fed up dengan aku..
aku benci bila aku dah start fed up dengan diri sendiri..
aku benci bila saat aku rasa aku akan ok, tiba-tiba jadi sebaliknya..
aku benci bila compare life aku dengan orang lain..
aku benci bila aku tak dapat betulkan keadaan setelah sekian lama..
aku benci bila aku tak ada ketahanan mental dan fizikal yang kuat..
aku benci bila jadi macam ni..

sangat down sekarang..

1 comments:

N said...

a'ah. semua manusia akan lalui rasa down sangat2. sabar k :)