Saturday, April 24, 2010

kerana aku sudah bosan..

did i ever told you that aku adalah seorang yang cepat dan mudah rasa bosan?

dan itu adalah benar..kerana aku sekarang berada dalam fasa yang membosankan dengan apa yang aku lalui dalam aktiviti harian aku sekarang..jumpa orang yang sama dalam environment yang sama, melakukan perkara yang sama..dan segalanya tentang perkara yang sama...

dan aku bosan..rasa hidup ni macam tasteless..

ok..maybe aku kena cari hobi baru instead of borak, to be exact dengar orang borak tentang benda yang boleh meracuni fikiran, jiwa dan minda which is 'adult talk'..maybe dari segi umur aku orang akan assume aku sudah dewasa (well, kalau tengok muka aku dorang sure cakap aku budak skolah lagi- which is a compliment to me), tapi aku tak pernah rasa entitled to be an adult yet..

bukan maksud aku, aku adalah seorang yang tak sedar diri dan tak mahu matured atau tak mahu accept reality yang aku adalah seorang adult- cumanya aku adalah seorang yang tak berapa nak gemar sangat untuk berada dalam kelompok adult yang sedang berborak...seperti yang aku cakap, i do hate 'adult talk'..ada je benda yang nak kaitkan dengan pemikiran dewasa mereka tu..

kalau aku x join mereka, aku sorang2..ades..another experience yang aku x nak go trough lagi sekali..

solution: buat pekak telinga..tapi kekadang shield kat telinga aku ni dah makin cair..hampir bernanah telinga ni hari-hari dengar menda-menda tak shenunuh tu keluar dari mulut mereka..

call me naive, call me immature, call me whatever you want..ilmu susah mau masuk kalau dalam kepala asyik terlintas benda alah tu jek tau..mau di tegur, aku yang paling muda kat situ..even yang tua dah tegur pun dorang buat dunno saje..apakan lagi aku ini..lagi satu aku takut kalau aku terjangkit or terjebak dengan topik-topik sebegitu rupa..

bukan mau claim yang aku ini suci amat segala bagai ke apa..cuma aku rimas tau??..rimas~...

so..wish aku - jumpa orang macam aku yang tak membosankan..oh~ yang sebenarrnye aku nak cakap aku rindu kat memember time study dulu yang sesuci pemikaran aku neh...haha..

1 comments:

Unknown said...

i like dis post~~