Friday, April 30, 2010

comment to pka..

dear pka,

babe- aku terharu ngan entry ko neh..
thanx for the wish..lalala~...

panjang lagi bermakna..

lelagi part ko komen pasal aku tu..susah nak paham aku ye?..hehe..aku pun payah nak paham diri aku sendiri..tu yang aku pelik kalau ada orang claim dia tau siapa aku..ahaha..

almost 2 bulan aku try jadik orang lain- change in order to be abetter person la kukununnye..tapi aku still x bley..aku tetap cintakan diri aku masa time stadi dulu..haha..

senang cakap time stadi la masa yang paling indah dalam hidup..dikelilingi kawan-kawan seperjuangan yang sentiasa ada di sisi tak kira apa yang berlaku..

bagusla kalau kau appreciate siap-siap..nanti bila kau dah keluar dari zaman belajar, kau masuk alam baru- which alam pekerjaan- advice aku cuma satu- prepare mental siap-siap..

real world memang cruel..so hati-hati..

haha..cam serius jek kan?

by the way aku xsuke gelaran mental tu..huhu..

have a  nice life~

3 comments:

Unknown said...

huhuhu....mmg da agk...aku xready lg ke alam itu...tkot...ko xsuke gelaran metal xpe...ko terblik kn jerk perkataan tu jdik LATNEM tros xdek mksud da..huhuhu..cmner pon peace yer...semoGE trus tabah~~

Anonymous said...

hehe....kamu x akan leh lari ngan perkataan mental tu....anyway....mish u...

r.o.x.e said...

pka: rilek suda...ahaha

anon: aiyoh~ aku mau kata apa pun tara tau since kau x mau mnonjolkan diri ko..huhu..