Monday, April 5, 2010

hari ni aku hilang dua orang dari hidup aku..


tapi kenapa aku tak rasa apa-apa?

satu prgi selamanya dari dunia dan satu pergi selamnya dari hidup aku..

satu darinya, aku tahu siapa dia tapi dia tak sedar akan kewujudan aku manakala yang satu lagi sama-sama kenal tapi tak pernah sedar akan kewujudan rasa yang aku ada pada dia..


kedua-duanya aku hilang hari ni..tapi kenapa aku tak rasa apa-apa?..mungkin ke esok lusa baru aku akan terasa?..atau tak ka rasa apa-apa sampai bila-bila?

balik kelas tadi jalan sorang-sorang turun naik tren, turun naik tangga di temani yui dan paramore..fikir..fikir..fikir lagi..serius tak tipu...

aku tak de rasa apa-apa...aku tak tau nak rasa apa..sedih?..lost?..tension?..frust?heppy??..giler apa...

bukan ke aku cakap i'd rather hurt than feel nothing at all?..hurm...ke sekarang ni dah memang tak de perasaan dah?dah habis segala rasa dalam diri?..hurmmm....

karut ah...

0 comments: