Saturday, March 6, 2010

tips nak hilang kan malu...

aku mau share share tips mau hilangkan malu untuk korang yang tetiba rasa malu giler setelah berlakunya satu insiden yang tak tercapai dek akal...

buat tak tahu dan terus buat tak tahu..senang cakap buat bodoh saja..sampai la orang sekeliling budget kau memang tak tahu apa yang sedang terjadi walaupun masa tu kau dah malu gila tahap gaban sampai tak tahu mana mahu letak muka....

dan mistake aku semalam ialah membiarkan respons spontan aku menguasai fikiran..sorry for those hand  yang telah aku pukul guna sebatang pen..sakit tu weyh..cube kat tangan korang sendiri degan libasan yang datang dari hati yang penuh perasaan mahu memukul orang...semalam aku dah cuba kat tangan aku sendiri..memang sakit..itu baru sekali..kalau lima kali?..sure tangan dia berbirat gak smalam..

dan dengan itu, kalau terjadi lagi perkara yang memalukan dan anda tak mahu memperbesar-besarkannya, just ikut tips diatas tu..nescaya anda tak terfikir-fikir insiden yang memalukan tu...

and one more time, sorry ya..and now i'm officially forget about last day's incident (hopefully)..end-

0 comments: