Wednesday, March 17, 2010

lalala~

di saat mata sudah pedih dan masa tinggal 16 menet je sebelumaku tinggalkan cc ni, aku bertekad untuk tulis sesuatu di blog aku ini sebelum melangkah pergi..


hari ini sangat penat..terlalu penat..emosi penat, fizikal penat, otak pun penat..start dari hari isnin hari tu kitorang dah bergerak2 pusing satu kl ni pergi job interview..rasa macam nak tabggal kaki pun ada..penat giler..tapi aku sebenarnye lebih kepada seronok sebab aku dapat jumpa balik bebudak batch mcmf aku tu..

rasaya more to reunion rather than job interview..seronok punya pasal..hari isinin tu aku hampir melalak kat ofis kat menara ta1 tu sebab x pass untuk interview astro..giler syahdu tu bila dah sampai sana tetibe tak lepas requirement lak..sib baik giler tabah otak ni pujuk hati jangan ikut perasaan..kak su ngan kamarul dah terdiam bila aku suruh dorang dia..baik korang diam..kalau korang pujuk aku time tu sure aku dah meraung tahap gaban...


hari selasa interbiu apa eh..ph ye.baru semalam..punye la pening tunggu sekor-sekor budak ni sampai..dengan sesatnya..dengan tunggu bebudak potostet, amek gambar la, cuci gambar la, segala bagai la..skali lagi, bila dah jumpe balik ramai-ramai member sekelas last-last bukannye fokus sangat kat job interbiu tu..gossip memanjang..ape lah sengal sangat bebudaj batch aku ni...


pas interbiu jalan-jalan kat mids..cam x de keje lain kan?
ari ni punye la reramai datang interbiu untuk vads ngan celcom..aku yang submit nama kat dorang, last-last aku fail IT test..hampeh sangat tu..nak buat macam mana..nasub tak baik..dapat set soalan yang susah..tengah sedih-sedih layang prasaan, scicom kol..suh datang interbiu..suh datang stamford college..alang-alang..datang je la ka..


betapa rindunya kitorang kay stamford kolej yu cuma tuhan saja yang tahu..giler kan..itu la tempat blaja kitorang dulu..tempat yang temukan dan sekaligus satukan kami bersama..lalala~..heppi tak terkata..dan the best berthday gift yang pernah aku dapat for the whole life aku adelah kitorang reramai dapat kerja sesama...giler x giler..lepask stamford kolej reramai sampai mala..


batch kitorang boleh dikatakan 2/3 dah dapat kerja skarang..aku heppi dan sangat jeles kat korang yang dapat gaji banyak gler dari kerja aku..tak apalah..at least xde shift kerja aku tu..masuk pun kol 10 pagi..ada mangkin lak tu..haha..aku sukerrrrr....


uh oh.. tinggal 6 menet jek..banyak plak aku taip kali ni..hehe..mau beransur dulu..tido..sok nak mulakan hidup baru..lalala...xsabar nak dapat gaji..hehe..

0 comments: