Saturday, March 20, 2010

kawan~

aku suka berkawan..sangat-sangat suka berkawan..lagi-lagi bile berkawan dalam satu kumpulan yang besar..macam-macam perangai macam-macam karenah..aku suka semua tu..kalau boleh aku nak kawan sampai mati dengan dorang semua...

masa study dulu pun aku punya kawan-kawan yang ramai..dan aku sangat suka bila ada kwan-kawan yang ramia..lagi-lagi bila sesebuah persahabatan tu dah jadi akrab gila macam sebuah keluarga..dan aku gembira sebab aku berpeluan untuk bertemu dengan kawan-kawan baru yang tak ubah macam kawan-kawan lama aku dulu..macam family..sangat seronok..

dan sekarang aku sangat hargai semua kawan-kawan aku..kalau boleh aku nak kawan ngan korang semua sampai mati (ulang ayat kat atas lagi)..huhu..

kenapa aku cerita pasal kawan ni..kenapa aku beriya sangat nak hargai kawan-kawan kat entry aku kali ni..haha..senang je jawapannya..sebab sekarang ni aku sangat rindukan member2 intake 20 aku..rasa rindu giler sampai rasa macam nak terbang g penang je tengok dorang grad reramai sok...

tapi rindu aku sedikit terubat dengan kehadiran member2 batch 19 aku yang tak pernah aku x jumpa dalam seminggu ni..seminggu pergi jalan-jalan cari kerja, seminggu jugak aku sakit kepala, sakit perut rasa cam nak mati dengan lawak-lawak separa ting tong dari mereka..

baru je tamat program mcmf minggu lepas..pastu cari kerja sama-sama non stop dalam seminggu ni..seminggu ni jugak aku tak duduk diam kat rumah..keluar pagi buta, selagi tak maghrib tak reti-reti nak balik rumah..at least berbaloi la gak usaha..aku tak larat bukannya apa..lepas job interview saja, mesti lepak kat man-mana..bila dah melepak tu macam-macam cerita keluar..

basically cerita lawak sampai putus urat perut aku nak gelak memanjang..ye..hubungan kami semakin rapat..lagi-lagi bila kerja kat satu tempat kerja nanti..lagi haru..oh ya, saya dah pandai bahan orang..kalau dulu asik kena bahan jek, sekarang saya dah ada skill tu..buat memember aku yang rajin bahan aku, jaga-jaga ye, skill aku untuk membahan orang semakin mantap..pay back time..haha...

dan sekarang aku sangat enjoy dengan persahabtan yang terbina ni..its better having friends rather than having some other relationship yang mana ada restriction..huhu..u know what i mean..ya..selamat berkawan..huhu...

0 comments: