Thursday, January 28, 2010

quick update..

ada dalam sepuluh minit untuk aku menaip dengan lajunya untuk entry kali ni..

xnak cakap banyak..its been very busy week..minggu yang aku harapkan menjanjikan sesuatu yang terbaik buat aku dan orang yang hidup disekeliling aku..dan aku harap sangat ada sinar harapan dan kejayaan after this..

detail tak boleh nak cerita lagi..simpan dulu..nanti terlepas kata, kena tahan lak..dengan sesiapa pun siapa peduli kan..

so skarang ni, apa yang boleh aku cakap kan ialah..

aku suka muse..album baru dah keluar..sesapa nak bagi aku?..sesapa?..oh..tinggal 9 minit lagi..

apa lagi mau bebel?sebenarnya masa dah suntuk sangat ni..xde masa nak main-main lagi ni..

huhu..muse me please..

-malam tadi dapat beautifull nighmare yang panjang..mana taknye..kol 9 dah tido..soknya bangun muka kembang setaman..aduyai..kena beguk rupanye..chess..

0 comments: