Thursday, August 20, 2009

crite pasal grad..

aritu grad..tapi gambar x collect lagi dari bebudak ni..ntah bila nak jumpe dorang lagi..mebi tahun depan time dorang grad lak kot..huhu..insya allah..

so, trimas bebanyak pade semua yang datang grad aku aritu, sume la plus ngan adiah2 yang dorang kasik..sob2..terharu aku di buatnye..tau tak sebenarnye aku tak budget pun akan ade orang yang akan sambut aku grad aritu..huhu..

sian gak la kat akak ngan adik aku sebab kena tunggu lama sebab aku sibuk melayan member2 aritu..sori ekk...

haha..pada kengkawan trimas sudi datang ke grad ku, walau ade klas..sanggup jalan g sungai 2 semata2 nak beli bunga chantek pade ku..pade yang memberi hadiah personally pade ku..ketahui la aku sangat terharu..sob2...

pade anak dan cucu..thanx pade bear tersebut..klau aku rajen n kalo korang jemput, aku datang le grad korang lak..haha..itu aku cakap skang..xtau le future..

to my father y grad skali aritu- congrates..

to usm- goodbye..

to borders- thanx bagi i experience in interview..even x hard mana tapi, still appreciate that..sori sebab x datang keje mase first day..hahaha..

to zawatil amal- thanx bagi pnjm kamera, laptop n shirt..aku dah basuh dah t shirt tu..tapi seriously aku memang suke giler t shirt tu..haha...

to yana- thanx for laptop n teman kan aku malam tu..paling2 thanx sebab denganr bebelan dan buah pikiran aku tanpa bosan..

to yana n amal- than sebab sudi simpan aku dalam bilik tu selama seminggu..nanti bile aku kaye aku bl;anje korang..hahaha..

to qila- thanx datang grad aku dari jauh..huhu..budget ko xdatang..cess...

to frh n fira- than bagi aku lepak bilik korang masa first day aku sampai...dan for everything...

and to sesapa yg aku xmention nama- tengkiu bebanyak..bukan aku tak ingat korang..cuma jari aku dah penat nak taip..huahaha...

dan yang paling penting- buat semua korang yang sudi layan aku, kuar makan tetiap malam cam slalu..huhu..sdey...itu je la masa yang kita ada...

to dug- haha..susa kan ko amek paper claim 1500 tu memalam2..lagi berterima kaseh klu ko berjaye pujuk abang ko dapatkan claim tersebut..huhu..

to my 2 years old crush- i'm not hating you-just to deny my feeling..

and lastly...

to chenta dalam hati- anyeong sarang anyeong..because i belong to me, and you belong to someone else..hope kita xjumpe lagi dah pasni..so hati ku x terluke lagi bila tengok kamoo...

0 comments: