Tuesday, January 20, 2009

xde mood..

kenapa?

itu lah soalannya..

jawapannye?

kalau aku tau sure bley dapat cari jalan penyelesaiannye...

so nak buat macammane? naik katil terus pejam mata sampai esok?..bukan ke macam lari dari problem ke?..tapi masalahnye, apa masalah aku?..tatau nak cakap camne or tulis cammane..or typing maybe..

just..xrasa macam diri sendiri hari ni..rasa macam loser..bigg L..tatau la..rasa macam xsuke kat diri ni sekarang..god...ape aku dah buat kat diri aku ni?apa yang aku pikir sangat ni sampai dah jadi cam orang tak berapa nak pandai pikir sangat ni...

patut rasa heppi sebab berjaye download 1 lagi episod cerita ari ni..xheppi sebab internet lembap..

anggap la masalah aku adalah internet lembap..

tu jek..

xpayah nak pikir jauh2 dalam2 sangat..takut tak jumpa jalan balik..

0 comments: