Thursday, January 15, 2009

made from metal~

tribute kepada this one guy..

'perempuan..macam kerak nasi la..kna cara lembut laa'

dan dia tujukan ayat tu kat aku..
well..i'm not saying i'm keras ke, kerak nasi ke tapi of kos la aku ni perempuan..tapi i got my ego..
bila dah dapat ayat macam tu rasa2nye nak ke kita terus baik ngan orang macam tu?..bukan le maksud aku dia nak attach aku ke apa kan..tapi even as just a friend pun bila aku dah dapat ayat camtu (even dia tak cakap direct kat muka aku), perlu ke aku baik sangat ngan dia?

orang cakap ego aku tinggi sangat..kadang2 tu sampai x relevan..tapi one thing je la aku nak bagitau..tak sume pompuan sama..xsume pompuan tu hati dia macam kerak nasi..direndam air boleh jadi lembut..

ada perempuan hati dia jenis metal..bila ko siram ngan air ke letak acid ke kekadang xde effect..cuma suhu tinggi giler je boleh buat dia kalah....(itu pun klu mampu la kan)

so kesimpulannye, jangan anggap semua perempuan ni sama walaupun fitrahnya sama... pemikiran kami berbeza...

lagi2 org ego tinngi sikiiit cam aku ni..nak baik ngan aku, xyah nak blagak hebat sangat..sampai bebila pun xkan dapat baik ngan aku.. biasa2 suda...

ingat tuh..

0 comments: