Wednesday, August 13, 2008

wagaga...

dah berapa lama ek?
aku pun tak ingat dah berapa lama since aku x post blog ni..mungkin busy..tried to blogging at myspace..unfortunately, i dont know why but i think i like blogger the most..ntah..sebab raser ader privasi lebih kowt...
since takde profile aku kat sini and i can remain anonymous so, xde la raser ape sangat kan..
lagipun xde sape pun yang tau aku blogger kat sini..so rakan2 terdekat won't know la..
pelikkan..buat blog, tapi xnk orang y dikenali bacer..
huhu..
klu x maka akan terkantoi la segala rahsia hatiku ini yang sumer orang pun xtau..wuhuhu..
mari meng update kan diri sendiri..
banyak sangat benda yang dah berlaku..
so could not recall it all..just tulis apa y terlintas saje..
akhirnye peg. koordinasi yang tuuuuuttt tu pun letak jawatan..setelah teruk kitorang kena ngan dia selama ni akhirnya kami bley menarik nefas lega..bebas sudah dari cengkaman kuku besi dan meroyan nya yang seringkali menyakitkan mental dan fizikal orang...
so aku harap pasni dia berjaye la dalam apa bidang yang bakal diceburinya..dan aku harap sangat2 xyah jumpa dia lagi buat selama2nye..dia nightmare aku y paling teruk bagi aku...
tak nak cerita pasal dia dah...
cerita pasal final year projek lak...
ok...planning nak pergi tasik temenggor hujung bulan lapan ni..pergi sampling phytoplankton and buat water quality..pastu bawak balik lab phytoplanktonnya untuk di analisis dan di identified..so buat masa sekarang, still banyak masa untuk dibuang..boleh meronggeng-ronggeng atas katil lagi (haha, my favourite place ever)...pastu bila dah sampai waktu puncak, sure busy giler..mati la aku masa tu...huhu..
apa lagi benda yang bothering aku ek?hurm..sekarang ni settle dah kot...
malas nak pikir benda2 yang remeh..
pasni klu bley nak panggil sin chan datang suh dia buat lawak bangang (tapi kelakar) dia tu sampai aku ketawa berguling-guling...
so aku raser setakat ni je la aku nak bebel pun..dan pasni aku nak delete post yang aku raser cam bangang sebelum ni..

0 comments: