Thursday, August 28, 2008

keluar dari ICU..

well..hampir seminggu my CPU admitted to 'hospital'..feel like dying..perasaan selalu tak menentu..rasa macam nak mati kebosanan..ada sindrom tak nak duduk bilik, tak nak toleh langsung kat meja study sebab cuma tinggal monitor, mouse ngan keyboard jek...rutin harian selama seminggu itu adela merewang ke bilik orang..main2 ngan laptop orang dan yang paling haru adela termenung kat tembok blok mengenangkan nasib diri..

seminggu tersebut adelah waktu cuti..dimana kami semua tak ada kuliah, tak pergi mana2 dan memerap dalam blok semata..boley bayangkan betapa bosan tak?..paling ketara bila semua orang sibuk main tenet kat lap top masing2 or enjoy tengok movie sorang..aku?..terkulat2 atas katil pk nak buat apa..

haha..rasa nak tergelak sakan pun ada bila teringat balik..at least cpu yang rosak tu mengandungi hikmah yang agung disebaliknye..maka untuk mengisi kebosan hati, aku pun pergila bukak notes..study apa y patut for up coming test..dan hasilnye amat membanggakan apabila aku tak terkulat2 seperti ulat lagi di atas katil..dan masa yang terluang selebihnye telah kubunuh dengan bermain sudoku games yang required masa yang sangat banyak since aku dah addicted dengan game tu..bayangkan, sekali dah menang terus go for the next box..quite terisi gak la masa dengan main sudoku (or buang mase?)..xkesah la tu...

ape lagi ye update?
yep..
camping dalam bilik..
sound funny..plus ridiculous...
tapi tu la yang terjadi since planning + rumours yang huru hara berlaku..what can i say is, setiap yang berlaku itu ada hikmah disebaliknye..dan aku dua ratus peratus setuju dengan statement tersebut..buktinye, setelah aku join camping yang paling releks dalam sejarah tu, relationship aku ngan seorang yang selama ni bermasalah akhirnye jadi clear balik..dan i like it..huhuh...

so...

hurm..
need to go now..banyak benda nak settle..huhu..

0 comments: