Thursday, August 14, 2008

uh oh...

i wonder..
why eh..
setiap kali pun dia akan daat apa yang aku selalu nak..even benda tu aku keep deep down inside my kepala otak ni, but she seems to understand it and dengan mudahnye dia akan peroleh benda2 yang aku nak and at the same time dia nak jugak...
dan yang paling saketkan otak aku adelah taste kitorang lbey krg same je..ape yang aku suke dia suke..ape yang aku nyampah dia nyampah gak..bezanye dia selalu dapat apa yang dia nak, dan aku..zero...which is i always do..
so..
for the time being aku harap aku bley sabar je la sampai aku grad karang..and aku reallly reallly hope and wish that aku tak akan jumpe orang macam tu lagi seumur hidup aku..dah cukup aku besabar...
ntah ar..
relex suda...

smalam..
pika datang bilik..lepak2 bilik aku sebab dia kata dia bosan..aku pun bosan gak tapi dalam masa yang sama mata ni berat semacam je waktu tu..sekarang kan dah sibuk minggu konvo..so penat berjalan punye pasal la yang buat aku blur je dengar cerita pka semalam..tapi at least masuk jugak la kat kepala otak aku ni sket2..
pastu tibe2 masuk plak bab yang sejujurnye mmg aku tak nak sentuh pun buat masa skang which is 'life partner..
bley lak minah tu cakap aku memang dah patut ada life partner..aku dah, apesal plak kan?..diri ku masih mude remaje lagi, umur pun baru berapa tahun jagung sangat kan..pastu dia cakap camni, 'ko kan dah nak grad, tinggal satu sem lebey je nak cari' ...
ditambah pulak dengan fakta2 ringkas dari econ...
aku tibe2 jadi blur sekejap..betul gak..tapi tak aku nak main sauk je kan..pikir- punye pikir pastu aku tergelak sendiri..
la hai..
ajal maut jodoh pertemuan kan semua nya kerja TUHAN..kenapa la nak susah2 cari..
kalau memang dah ditentukan TUHAN kita ada life partner, ada la nanti..bezanya aku ngan orang lain ialah aku lambat ketemu..tu jek..
kalau selama ni aku bley relex apasal lak aku nak gelabah tbe2...

hamir saje aku terpengaruh dengan kate2 pka dan econ yang tak munasarawak tu langsung...huhu..
relex suda... kan..
huhu..
sengal nye pka...
hari ni penat..dari pagi sampai malam ade aktiviti yang memenatkan...
so nak nek katil..
dan terus ZZZZZZZZZZZZzzzzzzz sampai subuh...
wagaga..
chio~

0 comments: