Thursday, November 24, 2011

lately selalu mimpi yang aneh aneh..sejak miley (read: mili) datang, aku selalu terkejut pepagi buta..sebab dia jadi aktif yang luar biasa..lari atas badan, terkam muka tiba-tiba, gigit tangan, kaki semua, buat aku rasa macam nak campak dia dari tingkap tingkat 3 ni..


bila aku try ingat balik mimpi tu, aku tak berjaya...tapi aku dapat rasa mimpi tu bersambung-sambung..lokasi yang sama, zaman yang sama, kelompok masyarakat yang sama, cuma aku tak dapat ingat dengan tepat..senang cakap langsung tak ingat..

aku akui sekarang aku ada kecelaruan emosi sikit..biasanya berpunca dari benda yang tak releven langsung..dan selalunya aku akan ignore benda tu..tapi lama-lama, aku sendiri dapat rasa akan letupan emosi yang bakal terjadi..oh, letupan emosi itu sudah berlaku sebenarnya..

dan tak semena-mena aku deactivate facebook yang langsung tak ada kena mengena dengan isu yang aku hadapi sekarang..entah...itu je kot caranya aku nak bagi lepas perasaan..semuanya bermula dengan facebook..dan aku mahu mengakhirinya dengan mengambil tempoh bertenang...

mungkin sejam lepas ni aku activate balik, mungkin esok, minggu depan, bulan depan atau tahun depan siapa tahu..aku cuma lari dari alam maya..aku still ada blogger..untuk aku bebelkan bila aku tak betul macam ni..bebel kat facebook, tak best langsung..aku pun kekadang nyampah giler bila tengok ada orang update status fb dia 4 5 6 kali sehari...(termasuk aku kekadang)..

so..

ntah..bagi jiwa ni tenang dulu..bersihkan jiwa..tenangkan hati..

oh ye..be strong aqila..idk if u read this post, just so u noe that, i'll always be there whenever u need me, kay...

0 comments: