Sunday, November 27, 2011

chill..

selamat tahun baru..azam baru..misi baru...

nak tumpahkan semua kasih sayang kat bebudak tu, biar kering hati ni, sekering kering yang boleh..biar tak ada perasaan tertinggal dah..biar hilang semua penat dan letih sejak 12 tahun yang penat ni..dah tak nak eksperimen -eksperimen lagi..dah tak nak style novel-novel lagi..

tetiba aku jadi realistik- kononnye..serius, aku macam frust bagi pihak orang lain, last-last aku pulak yang terkesan lebih dalam cerita tu..haha..

avoiding is much better bila rasa annoying level tu da tiggi melangit..pekakkan telinga, butakan mata, bekukan otak, buat macam angin lalu jek..kannn..

hopefully untuk tahun baru ni aku lebih gagah perkasa, melawan semua emosi yang tak best, especially kat tempat kerja, nak jadi orang yang less perasaan- strategi: bagi semua perasaan kat bebudak tuh..biar tinggal 0.0000001% je perasaan untuk aku...boleh kan...

i know i can do it..

pada pka- apsal aku tak jumpe fb ko eh?..do add me if u read this post k...

0 comments: