Sunday, August 1, 2010

denial state~

dan sebenarnya,

sesunggunya apa yang aku baca dari buku merah, iaitu buku yang aku tulis setiap kali aku bosan itu, adalah benar semua sekali..isinya aku baca kuat-kuat, tanpa skip sebarang perkataan..waima titik noktah sekali pun..jadinya jika orang itu tidak mempercayai apa yang aku baca itu sebenarnya ialah yang kutulis, terpulang kepadanya untuk mempercayainya atau tidak...

dan sebenar-benarnya, \
sesungguhnya aku mahu mengakui bahawa diri ini masih lagi dalam denial state yang mana bukan kehendak hati ini untuk melalui state ini lagi..akan tetapi, kerana dari segi logiknya akal dan fikiranku yang berfikir ini, perkara yang dibincangkan sebentar tadi itu adalah sesuatu perkara yang sangat mustahil untuk terjadi di realiti..

hanya mimpi dan impian semata..tapi, pernah dengar tak quote ni,
' tanpa keberanian, mimpi takkan jadi kenyataan,'

tapi, masalahnya saya tak ada keberanian tersebut..dan takkan mungkin ada kot..tak pe, kita follow with the flow saja lah ye.manalah tahu kan, satu hari nanti, keberanian tu akan datang, dan mungkin, mimpi tu akan jadi realiti..siapa tahu kan?

thanks for listening, and for the serbuk cuci yang digunakan untuk -oh clorox, yang di gunakan untuk membasuh saya tadi..

cukup sampai disini hari ini..saya melalui weekend yang gembira pada minggu ini..terima kasih lagi sekali yer..

0 comments: