Monday, April 27, 2015

Memori umpama bubles.

09 April 2008. Death Note L: Change The World.

Aku tak tau apa yang aku fikir time tu. Yang aku tau aku nak sangat tengok movie tu. Serious.

So, aku pergi tengok. Tak peduli dengan sape pon.

Akibatnya, 7 tahun kemudian, aku terkenang-kenang. Dem otak cikgu sejarah!

Life aku terperangkap antara memori dari 2006-2009, time aku study dulu. Tahun 2014 aku cuba keluar ke realiti, sebab terlalu sakit dan takut, aku decide untuk kembali hidup macam dulu. Aku tak ingat apa yang jadi sekitar 2010-2013. 2014 aku anggap macam mimpi, semua benda yang aku lalui macam bubbles. Refuse to remember.

2015 aku budget nak jadi stronger. Tapi kebergantungan aku pada sitcom Friends untuk terus happy buat aku jadi ragu-ragu.

Macam sekarang, kalender aku stuck pada tarikh 09 April. Dalam masa yang sama aku terkenang-kenang pada orang-orang yang dah tak ada. What's wrong with me? Mana azam aku nak appreciate orang sekeliling aku tah?

Anyway, my life is not that bad, huh..

0 comments: