Wednesday, January 4, 2012

serabut memanjang..

ah..tiap kali aku serabut mesti aku nak update blog..setiap kali aku update blog mesti aku serabut..ntah apa aku nak tulis tah....tak kan la aku nak tulis level serabut aku kat orang ramai..x kool la macam tu..

nak share kat fb, lagi la serabut..ko hengat aku jenis yang suka share rasa yang tak enak pada kenalan yang ada yang rapat dan ada yang tak rapat itu?..segan aku karang..aku bebel kat sini sebab xde yang nak baca..baca satu perenggan terus chow..sape nak baca entry orang serabut..ye tak?

dah tu takkan aku nak cerita pasal mata aku yang bersinar-sinar tatkala stalking fesbuk orang seperti petang tadi?..tengok gambar-gambar yang indah di pandangan mata ini dan bercerita pada dunia betapa bahagianya aku di saat menjadi stalker..tak ke psycho namanya tu...

aku malas betul kalau dah start pikir ni..tido malam memang tak lalu..apatah lagi tido siang..otak yang berkarat ni sibuk bekerja keras memikirkan masa depan..aku dah tua weyh..stable pun tak lagi..mana nak tunggu lelaki kaya yang bergenetik kacak dan baik nak lamar aku jadik menantu dia..memang tak la..

abes tu?

memikirkan dah tua dan still tade pape, aku rasa macam nak jadik kuli batak kat negara orang..buat keje yang guna fizikal, kumpul duit bebanyak, bila dah banyak, balik mesia, convert duit dollar ke ringgit, bukak kedai runcit pun jadila, beli rumah pastu sewakan kat orang dengan harga yang masyukkk, pastu heppy bila dut tiap-tiap bulan masuk...

masalahnya sape nak support aku untuk pergi jadi kuli batak kat negara orang tu???

berfikir jimmy..berfikir..berfikir....

0 comments: