Thursday, March 24, 2011

sudent forever

sejak akhir-akhir ni aku rasa aku ada penyakit perasan yang melampau..

memang sejak dulu lagi semua orang selalu cakap aku macam budak baru lepas spm, tapi ntah kenapa sekarang ni aku rasa ada feeling over reacted pulak bila ada orang salah teka umur aku- yang mana semuanya akan teka umur aku lebih muda dari umur asal aku..

aku rasa bebudak yang baca status kat fesbuk aku pun dah naik  loya dengan status aku tang ada aura-aura perasan melampau tuh..

dulu masa aku lepas grad kawan-kawan akak aku ingat aku baru lepas spm..masa aku teman adik aku yang nak masuk form six beli baju sekolah, sales girl yang sebaya dengan adik aku cakap aku yang nak beli baju sekolah...bila aku beli yong tau fu kat blakang hero tu brader tu tanya aku sekolah kat mana..

semalam akak yang beza setahun je umur dengan aku budget umur aku 22 tahun..kakak pengasuh yang baru masuk kerja aritu pun budget aku 22 tahun gak..brader burger yang kompius aritu pun budget aku student ke belajar..

tahap keterujaan aku terlalu terserlah bila orang tanya umur aku, then aku cakap umur sebenar, semua orang jadi terkedu..tak pecaya kot..aku dah cube buat gaya sematured mungkin..pastu siap boleh tengok movie pakai student card lagi- kad metrik masa aku study kat usm 2 tahun yang  lepas- haha, dapt student price tu yang besh..

motif post ni?..oh tiada..cuma nak menzahirkan kegembiraan di hati tatkala rasa hiba bertandang..nak kata aku perasan ke show off ke, aku relakan...huhu..

0 comments: