Saturday, March 19, 2011

aku tak tau apsal aku syahdu sangat masa tu..aku bukan sayu tak ada lilin untuk ditiup, aku bukan sendu sebab tak ada sesiapa kat sebelah aku masa aku bertambah tua...sampai ke sudah kenapa aku sedih sangat malam tu..

masa akak aku ajak keluar malam tu aku tolak..sebab perut aku memang serius tak boleh blah..komfem akan ada adegan masukkan makanan dalam perut nanti..di sebabkan perut tak mengizinkan aku bergerak-gerak bebas, aku lepak atas katil, sambil berdebar tunggu detik hati aku terluka setiap tahun - umur bertambah..

dulu maybe aku excited..sekarang rasa tak bermakna langsung..waa..aku rasa suck gile..tak de heppi langsung..aku sendiri tak tau nak expect apa..

xpe la..starting tahun depan aku nak lupakan terus birthday aku..tak adala rasa gundah gulana macam ari tu..tambah umur siap-siap masa masuk tahun baru je- tak payah tunggu spesifik tarikh..

by the way thanx pada yang wish aku through message kat phone..aku sengaja tak letak birthday kat fesbuk sebab nak tengok sape yang ingat..appreciate sangat-sangat kat korang yang wish sebab korang ingat..huhu..

dan aku tak guna sangat pun free call hari tu..tak ada saper nak kontek..dilema setiap tahun..maxis tak payah baik hati sangat bagi free call tu tahun depan dan tahun tahun seterusnya...aku tak guna pun..dan aku dapati sembang kat tepon x de best mane pon..

urgh..negatifnye emosi aku sekarang ni...

0 comments: