Wednesday, October 28, 2009

baru nak amek lesen ka???




















tau kenapa ada L besar2 kat atas tu?

haha..itu maksudnye diriku memang dah tak sesabar nak memiliki sesuatu yang dah lama impikan selama ni...jangan la pelik sangat yang aku yang dah tua bangka ni baru nak amek lesen..haha..kalau ikut ati ku yang membara ni start dari darjah 4 lagi aku nak ambil lesen dah..tapi bak kata orang- hidup ni tak menarik kalau takde dugaan dan cabaran yang mendatang...

so, kalau nak diikutkan 8.30 pagi sok aku akan terpacak depan pintu gate untuk tunggu ejen dari pusat memandu tu untuk amek aku sok..rasa cuak gak g sorang2..ingat datang penang ni boley amek skali ngan bebudak yang senasib ngan aku y takde lesen motor ni..tapi since dorang nak exam kan- tak de masa nak study plak nannti..so terpaksa la berani kan diri, cekalkan hati pergi buat sorang2..alah bukan mati pun kan buat sorang2 (i hope so)..huhu..

dulu nak amek lesen ada je masalah daang..lepas spm dulu ada gak bebudak ni ajak amek lesen sesama, tapi keadaan masa tu tak berapa nak mengizinkan so terpaksala tangguh..tangguh punya tanguh punya tangguh- 5 tahun kemudiannya baru la impian tu bakal terlaksana..insyaalllah..

hope segalanya berjalan lancar...




tapi kalau dah dapat L nak tampal L yang versi gini kat moto bley?---->

0 comments: