Tuesday, December 30, 2008

raye ari tu~

cerita beberapa minggu yang lepas..



masa tu kitorang masih kat Lumut lagi..trening yang tak habes2 tuh..kitorang kena sambut hari raya haji kat situ ngan bebudak regular ngan kanak2 yang len..ramai je yang berjaya cipta suasana syahdu kat situ tapi since aku macam dah terbiasa plak tak balik raya aji, benda tu cam tak terkesan sangat la kan..



tapi yang agak menyedihkan diri ini ialah bila akak kawen tapi tak dapat balik..syahdu bebenar rase nye..sedih memang tak payah nak cakap la..cerita dengan ayat pun belum tentu sampai pada pembaca semua..huhu...tapi takpe..saye kan tabah orangnye..



berbalik pada sambutan raye tadi tu, tetibe abang aku send gambar akak aku berbaju pengantin..waaaa...mencucuk sanubari betul...kenapa la aku tak de kat rumah skang..lbey kurang camtu la dalam otak aku...tp pic tu x bley nak di upload sebab kecik sangat saiznye..nak tgk kena guna kanta..



pastu dia send plak gambar anak sedara aku yang bernama..errr...yang bernama..err..ape yek nama dia..la sudah..sesungguhnye memang aku xtau pun nama dia..lupe suda..yang aku tau orang panggil dia Awiss..pastu adik beradik aku citer la yang budak kecik tu suka buat suara mengeram..haha..jangan tanye aku sebab aku memang xtau..ye la..aku sorang je dalam femly aku xpernah jumpa budak tu...xde rezeki lagi kot..huhu...



ni gambar dia...





cam penguin..


ni plak suasana keadaan sambutan raye aji tu..meriah gak la...





sebelum mula majlis lagi..





tengah makan memang wajib pose..



ni gmbr reramai..gadees saje ye..




gaye princess dari kitorang sebagai penutup entry aku kali neh..nk gambar lelebih cek kat fenster aku k..






2 comments:

SHAHRILL AFFIZ said...

kt tmpt hell mcmni pn seronok bergambar, nak bejalan pn berdebar2

r.o.x.e said...

haha..tau xpe..nak jalan pun kena pandang kiri kanan, dah takde orang yang tak berkenaan baru berani nak jalan..
nak jalan sorang-sorang pun jangan haraplah nak nampak..
huhu..