Saturday, March 17, 2012

free call yang terbazirkan..

ini masalah terbesar aku setiap tahun..sejak maxis bagi freecall selama satu hari bila time birthday, aku tak pernah gunakan call tu dengan sebaiknya..haha..sorry qila, bukan aku tak nak call ko malam tadi, serius tak sedar diri..aku pun tak ingat apa yang aku buat petang tu sampai aku terpengsan..

tadi mak mesej..macam biasa dia tanya selamat malam..semalam dia ucap selamat malam, tanya dah makan belum..tadi dia ucap selamat malam dan tanya kakak aku kat mana..ni mesti sebab kakak aku tak balas mesej dia kot...haha..it's my birthday dan orang yang dia cari adalah kakak aku..haha..

patutnya aku call mak aku dan cakap terima kasih kat dia sebab sudi lahirkan aku 25 tahun yang lepas...walaupun aku kecewakan dia dilahirkan sebagai perempuan, sedangkan dia sangan menginginkan anak lelaki, tapi dia tetap jaga aku dengan baik..better dari baby yang kena buang dengan mak dia sebaik di lahirkan..thanks mak..

dan di usia 25 tahun ni, aku masih lagi single..its not a good thing for me..boleh tak aku nak seseorang sebagai hadiah birthday aku?

0 comments: