Tuesday, June 2, 2009


1 day down..
Demi tuhan , sesungghnya masa yang berjalan di utm ini dirasakan terlalu lambat berlalu..ade2 je benda yang tak digemari berlaku..tadi rokoll pun memang buang masa yang amat sangat..menci sungguh..waaa….x sabar rasenye nak abeskan toliah ni cecepat..wuwuwu..cik ross kite dah mule rasa goyah..
Huahahaha..sekarang ni aku memang tak pikir lain dah..result exam..takut sangat2..aku nak jadikan inila exam last untuk aku untuk aku bregraduasi..hope aku dapat grad dengan jayanya dengan pointer yang menarik untuk dilihat bersama…

Pikir2 balik..betul ke apa yang aku buat ni?tepatkah decision aku itu?logik ke?wajar ke?..ntah..aku pun tak tau..makin dipikir, makin tak ketemu jawapan dia..ntah..lagi2 entah..sebab aku sendiri pun tak pasti kenapa aku nak seret kanak2 itu untuk ke comm Ball..boleh survive kah kami nanti?..boley ke?..boleh ke tak boleh ni?..tetibe aku tak ada keyakinan diri..ish..susa neh..alah..biar je la dulu..malash nak pikir skang…

Internet ni pun dah ape kejadahnye haram semacam kelembapannye..pakai broadband pun cam pakai siput sedut..xlarat akuu nak nunggu result aku kuar..adoyai…
wahaha..berjaye gak aku cek result..tapi lagi 0.16 jek lagi nak dapat dean list..catcat tol la..sdey sungguh,,tapi impian aku untuk capai 2.75 keatas untuk pngk x berjaye..just dapat berjaye dapat 3 pointer jek..tapi aku tak de la expect pun bley dapat B+ untuk tisu kultur..rezeki kot..huhu..soalan dah la giler susa..huhu..rezeki2..thanks la kt FYP aku itu..lalala~..aku heppy...
heppy..~

0 comments: