Wednesday, September 17, 2008

sunflowering~

Sunflower (Himawari) – Yamashita Tomohisa
The high clouds that hang in the blue sky
Always chase after you tooI’m not beside you, but I’ll make this wish here
I wish that our days together never disappear
The sky past where the sunflowers are growing
I wonder if I should fly off to where you are

Your small hand that I always held on the walk home
Your sweet face laughing at the silliest little things

At times I said words like “I hate you” that I didn’t really feel
That’s how awkward my feelings of love were
But you always accepted them

The sunflowers invite us with the scent of early summer
It passes over the beach
The sun shines almost too bright
Memories that float in the vast ocean
On the other side of the sea we both saw
I wonder if we’ll go over to that side someday?

I can’t seem to sleep, there’s so much I want to tell you
The park where we often stopped has begun to change color

My left hand feels like it’s missing something as
I take the same path homeIf you can get over that loneliness
I am here right now

On the hill where our memories seemed able to reach the sky
We made a promise: “We’ll come here again”
The town which I look down on alone seems to fade
You are reflected frame by frame

The high clouds that hang in the blue sky

Always chase after you too
I’m not beside you, but I’ll make this wish here
I wish that our days together never disappear
The sky past where the sunflowers are growing
I wonder if I should fly off to where you are


credit tu from satu web site ni..ntah aku pun lupe mane aku cilok lirik ni dari website tu la..sori la x bagik credit (bley mati ke aku pasni?)..huhu..ampun yek..yang sebenarnye lirik kat ata tu tajuk dia himawari, dinyanyikan oleh yamapi (aktor & singer jepun berbakat yang aku dah mule jatuh chenta kat dia)..since aku memang giler kat bunga matahari, secara tak langsung aku pun dah tergile sama kat lagu ni...

kenapa aku gile kat bunga matahari?..well fizikal dia quite big jugak la..payah nak bawak gi mana2..klu nak bagik kat awek pon mcm susah je nak bawak kan..rupe dia pun xde la mnarik sangat pun..bunga ross lagi chantek..tapi kan..aku suke bunga matahri sebab characteristic yang dia bawak..

ni yang nak story pasal behavior bunga matahri ni sikit..sifat bunga matahari ialah bunganya akan sentiasa menghala ke arah matahari..bila pagi, bunga dia akan menghala ke timur, bila matahari atas kepala dia akan follow jugak arah matahari tu sampai la bila matahri tenggelam..so secara tak langsung, orang boley tentukan arah guna bunga matahari ni...

ape yang aku nak sampai kan kat sini ialah, sikap setianya dia kat matahari tu..sentiasa menghadap matahari..bila malam, rindukan esok paginya, untuk bertemu dengan mataharinye..wahaha..terjiwang la plak..syahdu sungguh (xde pun sbenanye,saje emo lbey)...huhu..

post yang lpas aku citer pasal suke vs cinte..huhu..obviously, aku mmg slalu jatuh kat part suke tu..klaka pun ade..prinsip aku, suke x bermaksud memiliki..hua2...aku umpama bunga matahari tu, while dia matahri tu..ces..jiwang lak pepagi bute ni..udah2 la tu..baik aku blah seblom aku bebel merepek meraban ntah pape y bukan2..saje je nak kill time..
haha...

chio~

0 comments: